Informačné systémy na mieru
Pretože každá firma je jedinečná
Každá spoločnosť má rôzne špecifické požiadavky na informačný systém, ktorý by pokrýval jej vnútorné aj vonkajšie procesy a potreby. Ak bežne dostupné „krabicové“ riešenia nepokrývajú svojimi možnosťami potrebné funkcie, prichádzajú na rad informačné systémy zhotovené na mieru podľa požiadaviek konkrétneho zákazníka, ktoré reflektujú jeho špecifiká.
Vývoj SW podľa požiadaviek zákazníka
Keď štandardné riešenie nestačí
Na trhu existujú rozličné SW produkty, ktoré umožňujú jednotlivcom a spoločnostiam riešiť nejakú agendu alebo činnosť. Nie vždy sú takéto produkty alebo nástroje dostatočné práve na to, čo potrebujete urobiť. V takých prípadoch býva riešením práve vytvorenie špeciálneho nástroja alebo aplikácie, ktoré budú realizovať činnosť, ktorú potrebujete a presne tak ako ju vyžadujete a tým vyriešia nedostatky využívaných produktov.
Web portály a aplikácie
Život v digitálnej dobe
Súčasná doba je často označovaná ako informačný vek. Informácie sú uchovávané a spracovávané v informačných systémoch a prístup a práca s nimi k nim je čoraz častejšie užívateľom poskytovaný prostredníctvom internetu alebo intranetu na tzv. internetových stránkach a webových portáloch a prostredníctvom webových a mobilných aplikácií.
Dohľadové systémy
Automatická kontrola dôležitých procesov
Dôležité technologické a informačné systémy musia byť nejakým spôsobom kontrolované-dohľadované (napr. kontrola dostupnosti pri potrebe nepretržitej prevádzky, kontrola správneho fungovania pri kritických systémoch atď). Automatizované monitorovanie správnej činnosti takýchto systémov zabezpečujú autonómne, tzv. dohľadové systémy, ktoré využívajú špeciálne rozhrania na kontrolu, kontrolujú správnosť výstupov či simulujú činnosť používateľa systému. Dohľadové systémy môžu mať aj riadiace funkcie, ktorými je možné vzdialené konfigurovanie alebo obnovanie prevádzky dohľadovaných systémov.
Kancelárske informačné systémy (OIS)
Efektivita do administratívnych procesov
Vnútropodnikové informačné systémy, ktorých úlohou je podporovať vnútorné procesy a pomáhať používateľom riešiť úlohy elektronicky, „bez papiera“.
Systémy pre manažment vzťahov so zákazníkmi (CRM)
Zákazník je na prvom mieste
Pre efektívnu starostlivosť o zákazníkov a ich spokojnosť je potrebné vedieť relevantné informácie o zákazníkovi. Na uchovávanie takýchto informácií a informácií o kontaktoch, vzťahoch, službách, sťažnostiach a pod. slúžia práve systémy CRM.